niedziela, 15 czerwca 2014

Bądź jak Barbie

Normalnie w życiu nie przepadam za różem, ale jeśli chodzi o lakiery, to ten kolor znacznie przeważa w mojej kolekcji :) Róż od Virtuala w buteleczce wygląda na nieco przygaszony, ale zdecydowanie taki nie jest na paznokciach. Po pomalowaniu okazuje się, że jest to jaskrawy kolor w stylu Barbie ;) Pokryłam go topem z Essence. Bardzo lubię też to połączenie na stopach :)
Użyte lakiery:
-Virtual Fashion Mania nr 73
-Essence- Party princess



Zbliżenie na buteleczkę. Tutaj dopiero widać, że Party princess zawiera nie tylko drobinki brokatu, ale także folię ciętą :)


Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do polubienia go na facebooku :)

6 komentarzy:

  1. Mam go w swojej kolekcji :D
    Najczęściej nakładam za zbliżony do twojego tła odcień, czasem na inne róże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten róż Virtual jest super! Jak jucz wspomniałaś o stopach - takie kolory najcieńsze u mnie na nich goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło. Tak "uroczo"! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie się mieni, bardzo mi sie podoba taki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie i kolorek cudo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...