niedziela, 7 września 2014

31DC2014- black and white- Zakochany skunks

Niestety przez zmęczenie po pracy ominęłam wczorajszy dzień z fioletem w roli głównej, ale mam zamiar go niedługo nadrobić. Dzisiejszy post publikuję tak późno, bo niestety trwała u nas burza i aktualnie znowu zaczęło grzmieć ;p Z tego zdobienia jestem niesamowicie dumna, to chyba najbardziej szczegółowy malunek farbkami jaki zrobiłam ;) Mam nadzieję, że poznajecie uroczego skunksa z Looney Tunes.
Zostawiam Was ze zdjęciami w dwóch wersjach- matową i błyszczącą. Która podoba Wam się bardziej? :)


8 komentarzy:

  1. ale ładniutkie te serducha!!
    no nie łatwo czasowo jest pogodzić kilka projektów :P dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! ;D wolę wersję matową ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah ^^ Aż usłyszałam w głowie jego ton głosu (tj. głos dubbingowca) jak się zalecał do tej skunksiczki z bajki ;-) Urocze zdobienia, przywodzi na myśl czasy kiedy siedziało się przed telewizorem i oglądało bajki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny !! obie wersje mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiałam tego skunksa, taki słodziaszny był :D Świetnie go zmalowałaś, jak żywcem z kreskówki wyjęty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłam pogratulować zaliczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeny jakie to zdobienie jest urocze! <3 skunks na paznokciach rządzi! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...