czwartek, 12 czerwca 2014

Kwiatki z Paznokciowym teamem

Dziś przyszedł czas na kolejny wzorek z Paznokciowym Teamem :) Tym razem dziewczyny wybrały wzór z kwiatkami.


Nie wyszło mi tak, jak chciałam. Szczególnie nie podoba mi się środkowy paznokieć ;p Wybaczcie za brak kciuka, ale skaleczyłam się dzisiaj nożem i musiałam go zakleić plastrem :)

Lakiery użyte do zdobienia:
-tło- Essence- Free hugs na białym podkładzie
-cieniowanie- Virtual Fashion Mania nr 73
-kwiatki malowane czarną farbką Polycolor



Poprzednie wzorki z Paznokciowym Teamem:



Jeśli podoba Ci się mój blog, zapraszam do polubienia go na facebooku :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci wyszły - wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No przecież ładnie Ci wyszło... środkowy tez :)
    Ładny ten lakier bazowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszym zdjęciu wyglądają zupełnie inaczej, niż na pozostałych... to chyba wina oświetlenia; raz są w tonacji czerwonej, raz w różowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Co nie zmienia faktu, że są ładne :)

      Usuń
    2. Pierwsze nie są moje, to jest inspiracja z Paznokciowego Teamu :)

      Usuń
  4. Wyszły super, zupełnie nie wiem co Ci się w nich nie podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło ślicznie ! :) kolorki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje ten wzór, nie wiem co ci się nie podoba, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze kwiatuszki - ślicznie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie Ci wyszły :D super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...