wtorek, 23 września 2014

Piękność od Marizy

Na wstępie przepraszam za tak długą przerwę, nie miałam czasu pisać i malować paznokci. Musiałam załatwić kilka spraw i miałam pracę ;)
Wiem, że tytuł jest strasznie banalny, ale naprawdę uważam, że ten lakier jest przepiękny. Zamówiłam sobie 4 nowe kolor od Marizy. Wydatek nieduży, jedyne 4,70 zł za sztukę. Na zdjęciach spodobał mi się strasznie zielony, ale wiadomo jak to jest z kolorami w katalogach ;p Całkowicie serce skradł mi numer 74. Nawet mojemu tacie się podoba, a to rzadkość :D Lakier kryje przy dwóch warstwach, top to Poshe. Nie będę nic pisać na temat lakieru, niech zdjęcia same przemówią ;)



 Podoba mi się data ważności :D Wreszcie zdążę zużyć lakier zanim upłynie termin ^^

8 komentarzy:

  1. Kolor przepiękny... a taka datę to powinni dawać na wszystkich lakierach :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały :* A data zaskakująca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aale faktycznie pięękny! chyba mam coś podobnego z GR, poza tym lekko przypomina Orly Miss Conduct ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny, dawno nie widziałam tak ładnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorąc pod uwagę pojemność, to daje głowe,że zużyjesz zanim termin się skończy:-D Kolorek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahaha data ważności mnie rozwala :D Ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...