piątek, 6 czerwca 2014

Chojrak, tchórzliwy psie!

Pamiętacie Chojraka? Ta bajka o tchórzliwym psie leciała kiedyś na Cartoon Network :) Ostatnio gdzieś mi mignął, więc postanowiłam przenieść go na paznokcie.

Lakiery użyte do zdobienia:
-beżowy Rimmel 60 sekund- Caramel Cupcake
-kremowy fiolet Essence- The one and only
-fioletowy metallic Claire's, niestety nie ma na nim żadnego oznaczenia...

Do namalowania Chojraka użyłam farbek akrylowych Polycolor





Jeśli podoba Ci się mój blog, to zapraszam do polubienia go na facebook :)

10 komentarzy:

  1. Jaaaki Chojrak :D Świetnie ci wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, nigdy nie oglądałam tej kreskówki... ale postać psiaka znam, aż tak w tyle nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chojrak wyszedł Ci super, a lakier z środkowego palca super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to jest dopiero Twoja druga próba z farbkami, to strach pomyśleć co będzie jak się rozkręcisz :)) Bo wyszło extra !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super!! pamiętam jak kiedyś lubiłam go oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super, jak żywy. Co do bajki to kika razy spojrzałam jak mój brat oglądał ale mnie przerażała ta bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarze bajki, ale super Ci wyszedl, idealny :) masz Kochana talent

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...