środa, 4 czerwca 2014

Myszka Miki gra w guziki...

Kolejny wzorek z Paznokciowym Teamem :) Jestem z siebie dumna, że tym razem nie zrobiłam go na ostatnią chwilę ;p
Wzorek, na którym miałyśmy się wzorować:


Zdobienie to było nieco trudniejsze niż w zeszłym tygodniu, zwłaszcza kokardka ;p Chociaż to największą trudność sprawiał biały lakier ;< Czy możecie mi polecić jakiś dobry, który kryje po dwóch warstwach i nie schnie wieki? 

Rzeczy użyte do zdobienia:
-lakier Softer nr 17
-lakier Miyo- Coco- ten nieszczęsny biały...
-czarna i różowa farbka od Polycolor, najlepsza firma farbek jakie próbowałam :)



Za szybko nałożyłam Poshe i mi lakier pościągało ;< Myszka Miki też niestety lekko prześwituje ;p


6 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...