środa, 28 maja 2014

Black & Red

Dzisiejsze paznokcie nabrały nieco rockowego charakteru poprzez połączenie czarnego, chropowatego piasku z czerwienią ;)
Do malowania użyłam:
-Paese nr 324- czarny piasek ze srebrnymi drobinami. Jeden z moich ulubionych lakierów. Ładnie wygląda, szybko wysycha, trzyma się prawie cały tydzień. Jedyny jego minus jest taki, że mając ok. 1/3 buteleczki, zgluciał i miałam duże problemy z jego aplikacją, stąd to nierówne malowanie przy skórkach. Możliwe, że mam go ostatni raz na paznokciach ;<
-Softer nr 17- przepiękna czerwień z drobinkami, które nadają lakierowi głębi. Po wyschnięciu ma lekko chropowatą powierzchnię, więc koniecznie trzeba nałożyć jakiś top. Na zdjęciach wyszedł bardzo jasny, ale w rzeczywistości jest ciemniejszy. Nijak aparat nie chciał tego uchwycić, a potem padła mi bateria ;p Mam zamiar użyć go do zdobienia w następnym wzorku dla Paznokciowego Teamu, więc może wtedy będzie widać jaki jest ładny :)




Co myślicie o tym połączeniu? 

2 komentarze:

  1. Czerń i czerwień to chyba jedno z moich ulubionych połączeń. Jestem na tak!
    A co do piasku: nie myślałaś o tym, żeby spróbować go rozcieńczyć? Może jeszcze uda się cos z niego odratować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie. Ten piasek Paese od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...