niedziela, 4 maja 2014

Peppermint

Dzisiaj na paznokciach gości Peppermint od Virtuala z serii Fashion Mania. Przepiękny wiosenny kolor, brudna mięta, choć mi osobiście kojarzy się z dolarami :D Kryje przy dwóch warstwach, nie smuży, nie rozlewa się na skórki. Schnie całkiem szybko i na ładny połysk, ja jednak wspomogłam się Poshe :) Na serdecznym i kciuku mam mgiełkę z Inglota XL4.
Co o nim myślicie?



To zdjęcie najwierniej oddaje kolor :)
I jeszcze ciekawostka dla osób jadących do Międzyzdrojów. W chińskim namiocie, blisko molo, jest maszyna, gdzie za złotówkę dostajemy naklejki do paznokci :) Mi niestety jedne się powtórzyły.


4 komentarze:

  1. Fajny kolorek, idealny na teraz :D
    No i muszę ci powiedzieć, że masz naprawdę ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten kolorek.. nigdy mi przez myśl nie przeszło porównanie go do dolarów! Pomysłowa jesteś:D Ta mgiełka jest śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie się prezentuje takie połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...