niedziela, 11 maja 2014

Lovely Rio

Na promocji w Rossmannie skusiłam się na dwa lakiery piaskowe z Lovely. Jeden z nich to srebrny piasek z hologramami w kolorze fuksji. Pochodzi z kolekcji RIO :)
Lakier jest przepiękny, zdecydowanie coś dla srok, bardzo rzuca się w oczy. Schnie w miarę szybko, ale też szybko mi odprysnął... Możliwe, że to wina bazy, jakiejś odżywki z Wibo. Pod koniec pierwszego dnia noszenia robiłam zdjęcia i już widać drobne odpryski. Całe szczęście, że to lakier z taką strukturą, że nie widać, jak się lekko pomaluje gołe fragmenty ;p

Zdecydowanie lepiej wygląda na żywo niż na zdjęciach ;) Co o nim myślicie?




4 komentarze:

  1. Bardzo ładny, ale ja chyba nie byłabym w stanie pomalować wszystkich paznokci, brałabym go raczej jako dodatek. Nie dla mnie malowanie wszystkich paznokci takimi 'bogatymi' lakierami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem jakoś przekonana do tej serii - za dużo wszystkiego :D

    Cieszę się że chcesz do nas dołączyć - zaraz dopiszę Cię do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ten lakier wygląda na paznokciach ;-) W buteleczce nie wygląda tak fajnie ;->

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba najładniejszy z tej serii ;) fajnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...