piątek, 16 maja 2014

Niebiesko mi :)

Siedzę zakatarzona i piszę posta, a powinnam się uczyć na poprawkę z farmakologii ^^
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejny lakier firmy Mariza z serii Brilliant. Kupiłam wszystkie, a zdjęcia zrobiłam tylko dwóm kolorom, muszę to koniecznie nadrobić :) Aktualnie kosztują 11,90 zł, czyli tyle ile za nie zapłaciłam. Jakiś czas temu była promocja, gdzie kosztowały 9,90 zł.
Jestem w tej serii absolutnie zakochana. Rzadka konsystencja, szybkie wysychanie, krycie przy dwóch cienkich warstwach. Na zdjęciach całość pokryta Poshe :)





 W sztucznym świetle w łazience ;p na żywo efekt holo jest trochę wyraźniejszy :)

6 komentarzy:

  1. Och, jaki uroczy holoś <3
    Szkoda, że lakiery Marizy dostępne są tylko przez konsultantki, może w innym wypadku bym się na nie skusiła :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda na Twoich paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolorek:) Muszę sobie jakiś sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest właśnie kolor którego szukałam kupując granat z maybeline, ale to nie jest to samo :( tego efektu nie da się podrobić ! a gdzie można dostać te lakiery ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudny! Taki kosmiczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...