niedziela, 10 sierpnia 2014

Sposób na wysychające farbki i haul :)

Wreszcie wróciłam do Polski. Wymęczona, ze zniszczonymi paznokciami i nieco niezadowolona, bo nie udało się zarobić tyle, ile oczekiwałam. Niestety internet działał jakby chciał, a nie mógł, więc miałam jedynie dostęp do facebooka ;p
Tematem dzisiejszej notki jest sposób na wysychające farbki. Nie wiem czy Was też irytowało to, że po 10 min. malowania farbka była tak sucha, że nie dało się w nią włożyć pędzelka. Widziałam kiedyś taką paletkę w sklepie dla plastyków, ale po co przepłacać, skoro możemy zrobić to sami za grosze ;).

Co potrzebujemy:
-nożyczki
-jakiś płaski pojemniczek, ja użyłam pokrywki od opakowania na paluszki solone
-ścierka do podłogi, którą na przykład w Biedronce można kupić za grosze
-długopis.

Jak wykonać:
1. Przygotowujemy potrzebne nam rzeczy.
2. Odrysowujemy nasz pojemniczek na ścierce i wycinamy.
3. Zwilżony kawałek ściereczki wkładamy do pojemnika i jesteśmy gotowi do malowania.
4. Farbkę nakładamy na jakiś kawałek papieru, co by nie pobrudzić ściereczki. Tutaj farbka od razu po nałożeniu.
5. Farbka godzinę od nałożenia- nadal gotowa do użycia.

W zasadzie dopóki utrzymujecie ściereczkę wilgotną, Wasza farbka nadal będzie miała konsystencję jak od razu po wyciśnięciu ;)


Mały haul z wyjazdu ;) 
Od lewej: Models Own Velvet Goth Collection- Valerian, Rival de Loop Young-Catch my eye, Firworks, Waldbeere

Od lewej: Essence-Glitz & Glam, Golden Rose 242- -w poszukiwaniu bieli idealnej, Essence- ultra strong nail hardener- muszę zregenerować paznokcie po wyjeździe ;)

Moja wygrana w konkursie na facebooku od Cleme Cosmetics
Od lewej: Cleme- Charlotte, Lucie, Yvette(na żywo jest to ciemniejszy i bardziej żywy kolor;))


5 komentarzy:

  1. Piękne lakiery - ciekawa jestem modeleczki :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te maleństwa z Cleme :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czy ta kartka po jakimś czasie nie przesiąknie i nie pobrudzi się ściereczka z dołu ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sprawdzałam na farbkach Polycolor i nic nie przesiąknęło ;) Jak ściereczka wyschła to farbka też zaczęła. Kartka zwykła do drukowania :)

      Usuń
  4. Odżywiaj paznokcie i pokazuj Modelkę! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...