niedziela, 12 października 2014

Nieco zieleni

Na wstępie przepraszam za tak długą nieobecność. Przez nieco ponad tydzień nie miałam dostępu do laptopa- padła mi i bateria i zasilacz ;p Później dopadła mnie jesienna melancholia, ale wracam i obiecuję poprawę :)
Dzisiaj już ostatnia z jesiennych nowości Marizy, którą kupiłam, czyli numer 75. Najbardziej na niego czekałam, a niestety podoba mi się najmniej z całej czwórki . Aplikacja przyjemna jak u pozostałych. Urzeka ładnym, złotym shimmerem. Zieleń jest raczej z kategorii tych zgniłych. Muszę pokombinować z nim, bo nie podoba mi się solo ;)


5 komentarzy:

  1. fajny, chociaż nie do końca mój styl :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Solo nie wygląda za dobrze :v Może jakby holo było mocniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie w moim guście, ale ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś by trzeba do niego dodać żeby był ciekawszy. Jakiś wzorek/stempel :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiem, że brzydki, ale niekoniecznie wpada w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
W postach starszych niż 4 dni, komentarze są moderowane :)

Polecam również...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...